Pohvale i prigovori

INFORMACIJE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA


Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu povrijeđeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate ponajprije riješiti u izravnom usmenom obraćanju našim djelatnicima.

U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti riješena brzo i jednostavno, na obostrano zadovoljstvo.

Ukoliko vam ovaj prijedlog ne odgovara ili ni nakon razgovora sporna situacija nije riješena, možete besplatno podnijeti pisani prigovor.

Postupak rješavanja prigovora je reguliran sustavom kvalitete ISO 9001 kojim je između ostalog uređen postupak riješavanja prigovora i žalbi, način podnošenja, zaprimanja i rješavanja prigovora. Za bilo kakvu dodatnu informaciju, slobodno nam se obratite s upitom.

OilSpec International i njegovi zaposlenici djeluju u skladu sa Kodeksom poslovnog ponašanja OilSpec Internationala koji određuje opći okvir ponašanja svih sudionika u poslovnom procesu s ciljem dostizanja visokog poslovnog morala i osobnog integriteta koji osiguravaju kredibilitet i ugled Društva.

Svrha Kodeksa je uputiti zaposlenike i partnere društva u način ponašanja prikladan radnom okruženju i sukladan moralnim i profesionalnim normama te opće prihvaćenim vrijednostima.

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.