Pohvale i prigovori

Naš je cilj stalno poboljšanje kvalitete usluge i zadovoljstvo naših poslovnih partnera. Svojim pohvalama i prigovorima  pridonosite ostvarenju uspješnije suradnje. Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu povrijeđeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate ponajprije riješiti u izravnom usmenom obraćanju našim djelatnicima.

U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti riješena brzo i jednostavno, na obostrano zadovoljstvo. Ukoliko vam ovaj prijedlog ne odgovara ili ni nakon razgovora sporna situacija nije riješena, na donjem linku možete podnijeti pisani prigovor/žalbu.

PODNOŠENJE PRIGOVORA/ŽALBE

Postupak rješavanja prigovora/žalbe reguliran je našim PRIRUČNIKOM POSTUPAKA-Postupanje sa prigovorima i žalbama, kojim je uređen postupak riješavanja prigovora i žalbi, način podnošenja, zaprimanja i rješavanja prigovora. Po zaprimljenom prigovoru/žalbi, odgovoriti ćemo Vam najkasnije u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora/žalbe. U slučaju spriječenosti, pravovremeno ćemo Vas obavijestiti o razlozima kašnjenje kao i o okvirnom roku u kojem možete očekivati naš odgovor.

Za bilo kakvu dodatnu informaciju, ili pohvalu, slobodno nam se obratite s upitom na našu e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.